aplikácie

POS-and-POP-Materials_ContentPage_259x194.jpg

POS  - POP

POS (point-of-sale), alebo POP (point-of-purchase) produkty zobrazujú špecializovanú formu podpory predaja, ktorá sa nachádza v obchodoch v blízkosti zákazníka. Sú určené na to, aby upútali pozornosť zákazníkov na nové výrobky, špeciálne akčné ponuky, napr. sezónny predaj.

Čo potrebujete mať na pamäti:

  •  In-store signage a POS displeje sú efektívnym spôsobom podpory predaja konkrétnej značky, alebo produktu. Je preto dobré venovať pozornosť podkladu, ktorý použijete. Výber môže mať vplyv na úspech vašej kampane.
  •  Pre dlhodobejšie POS displeja je vhodné zvoliť plast. Kartón sa viac hodí pre krátkodobé použitie. Jeho životnosť môžete predĺžiť laminovaním počas dokončovacích procesov výroby.
  •  Musíte zvážiť, akým spôsobený bude in-store signage / displej použitý. Voľne stojace prezentácie musia byť odolné a pevné. Ďalším dôležitým faktorom je hmotnosť vystavených produktov, ktorú budú niesť.
  •  Ak bude displej upevnený na stene, je potrebné brať do úvahy presné miesto aplikácie a spôsob uchytenia. Zvlášť v prípadoch, kedy budete musieť do dosiek vŕtať diery musíte dať pozor, aby nedošlo k porušeniu dizajnu. Ďalším faktorom, ktorý je potrebné mať na pamäti, je hmotnosť vystavených produktov.
  •  Pri využití podlahovej dekorácie, alebo dekorácie stien berte do úvahy podmienky, ktorým budú aplikácie vystavené. Pri odstraňovaní grafiky je tiež dôležité, aby materiál nezanechával na povrchu zvyšky lepidla. Preto je voľba správneho materiálu so správnym typom lepidla ďalším dôležitým faktorom.
  •  Je potrebné vziať do úvahy aj použitú technológiu tlače. Rôzne materiály vyžadujú rozdielne technológie tlače (sieťotlač, veľkoformátová digitálna tlač, ofset).

odporúčané materiály

> Lightboard ECO

lightboard eco

Voštinová doska tvorená prevažne z recyklovaného papiera. Veľmi pevná, vhodná aj pre frézovanie a tvarovanie.

Prejsť do katalógu