Novinky a udalosti, olin, Tlačená komunikácia

Olin, dokonalé riešenie pre The White Review

06 máj 2019 —
Tlačiť

Časopis The White Review si pre svoju najnovšiu kompiláciu vybral kombináciu papierov Olin.

Spoločnosť Antalis dodala papiere pre inšpiratívne antológii predného vydavateľa časopisov v oblasti umenia a literatúry, The White Review.

The White Review je umelecký a literárny magazín, ktorý vychádza trikrát ročne v tlačenej podobe a mesačne on-line. Bol založený vo februári 2011 s cieľom poskytnúť "priestor pre novú generáciu, kde by sa mohla vyjadrovať bez obmedzenia formou, témou či žánrom" a publikovať krásnu literatúru, eseje, rozhovory so spisovateľmi a umelcami, poéziu a séria umeleckých diel.

Časopis bol koncipovaný ako umelecká a literárna publikácia, zameraná na diela nových alebo nastupujúcich umelcov a spisovateľov, hodnotná po umeleckej i vzdelávacie stránke. Jeho cieľom je propagovať umenie a literatúru a podporovať vzdelávanie v tejto oblasti. Svoj názov, a čiastočne aj inšpiráciu, prevzal od La Revue Blanche, parížskeho časopisu, ktorý vychádzal v rokoch 1889-1903. The White Review je zapísanou neziskovou spoločnosťou (č. Zápisu neziskovéj spoločnosti: 1148690).

Papier Olin, vyrábaný vo Veľkej Británii a dodávaný spoločnosťou Antalis, toto zadanie spĺňa na jednotku. The White Review využil najvhodnejšiu kombináciu bielych a krémových tónov s rôznymi textúrami. Na obálku, prebal a textové strany bol zvolený Olin Regular Cream, na oddiely obsahujúce fotografie potom Olin Regular Natural White.

Olin Regular je kvalitný nenatieraný papier vyrábaný z eukalyptových vlákien, ktorý ponúka výnimočnú opacitu s neutrálnymi tónmi, tvoriaci ideálny podklad pre text aj grafické zobrazenie. Na ďalšie 26 stránkové farebné oddiely bol zvolený papier Olin Smooth High White 120 g/m2, ktorý sa vyznačuje príjemne mäkkým povrchom a vynikajúcou formáciou papiera. Olin Smooth má výnimočnú opacitu a jeho jasne biely odtieň umožňuje do publikácie zaradiť obojstranné farebné reprodukcie.
Táto limitovaná edícia, prezentovaná typom písma charakteristickým pre časopis, oslavuje široké spektrum umeleckých disciplín, od divadla, performancií, filmu a fotografie cez protest až po maľbu a inštalácie. Nájdete v nej rozhovory s osobnosťami, ako sú Yvonne Rainer, Stan Douglas, Camille Henrot, Mark Leckey, Gustav Metzger, Lynette Yiadom-Boakye, Elizabeth Peyton, Juergen Teller a Luc Tuymans, a umelecké séria tvorcov Davida Noonan, Talia Chetrit, Alison Rossiter, Jeffa Keena, Annette Kelm či Nicolasa Partyho.