Inspirational, inspirational-stories, Správy

Antalis spúšťa Creative Power Awards

24 feb 2022 —
Tlačiť
News-banner-ACPA.jpg

Od 1. marca do 31. mája 2022 zdieľajte svoje projekty vytlačené na papieroch Antalis a získajte šancu zviditeľniť sa.

Od 1. marca do 31. mája 2022 zdieľajte svoje projekty vytlačené na papieroch Antalis a získajte šancu zviditeľniť sa.

Choosing paper is a creative act!

Aj keď sme všetci milovníci papiera a tlače, uvedomujeme si, že digitálna komunikácia je čoraz dôležitejšia pre zdieľanie našej vášne pre hmatateľnosť a grafický dizajn. Spustením ocenení Antalis Creative Power Awards sa zameriavame na zdôraznenie vašej kreativity a know-how a tiež na evanjelizáciu o sile prémiovej tlačenej komunikácie. Tieto ocenenia sú pre nás aj príležitosťou nejako vzdelávať dizajnérov a tlačiarov a zdieľať najnovšie trendy. Po našom poslednom uvedení vysoko udržateľných papierových riešení (Olin Origins, Nautilus, Cocoon, Cyclus) organizujeme vďaka našim partnerom webináre so silným zameraním na ekologický dizajn a ekologickú tlač.

 

Koncept

Aby sme propagovali a zdieľali so svetom vaše najkrajšie projekty, pokračovali sme v práci s naším redakčným partnerom The Brand Identity, ktorého digitálny dosah v celom odvetví vám poskytne okamžité povedomie. Ocenenie Antalis Creative Power Awards zahŕňa 4 kategórie aplikácií, v ktorých sa bude hodnotiť dizajn, výber papiera a prevedenie tlače, ale aj 3 špeciálne ceny zamerané na oslavu kreativity a angažovanosti tlačiarov a dizajnérov. Aby sme „posúdili“ vaše projekty, alebo skôr hľadali pomoc pri hľadaní toho najkrajšieho alebo najvýraznejšieho, zhromaždili sme vysoké profily z komunity tlače a grafického dizajnu vrátane našich partnerov Hinderer + Mülich a Monotype spolu s Positive Luxury, naším partnerom na ESG.


Dúfame, že v rámci štyroch kategórií aplikácií vás inšpirujeme návrhmi z viac ako 35 krajín a 3 kontinentov. Mali by sme vás nechať objaviť rôzne grafické trendy, tlačové efekty a rôzne použitia papiera. Od jednoduchého štýlu po tradičnejší dizajn, tieto kategórie sú otvorené pre akýkoľvek tlačový projekt vyrobený na našich prémiových papieroch, nielen kreatívnych papieroch od Arjowiggins, ale aj našim radom dizajnových a recyklovaných papierov, ako aj na našich doskách a iných špecialitách.

 

ACPA-category-R&P.jpg

ACPA-category-M&I.jpg

ACPA-category-P&P.jpg

ACPA-category-BI&S.jpg

Výber papiera je tvorivý akt a vždy má zmysel. Vaša tlačená práca vyvoláva emócie, vytvára túžbu, ale môže tiež odrážať vašu angažovanosť pre vec. Rovnako aj vaša kreativita. Prostredníctvom 3 špeciálnych cien chceme dať do centra pozornosti vaše kreatívne myslenie. Od výberu papiera na zodpovedanie špecifických požiadaviek zákazníka, cez uprednostňovanie písma pred iným, aby sa znížila potreba atramentu alebo s prispôsobením skutočnej veľkosti tlačeného objektu, aby sa predišlo plytvaniu papierom, všetky voľby prijaté tlačiarňami a dizajnéri majú vplyv. Čoraz viac kreatívcov vedie aj vedľajšie projekty pre vec, ktorej veria. Chceme zdôrazniť ich prácu.

ACPA-Eco-conception.jpg

Eko koncept

Od ekologických návrhov až po ekologickú tlač prostredníctvom výberu zodpovedných papierových riešení chceme zdôrazniť kreatívne produkcie, v ktorých zainteresované strany znižujú svoju environmentálnu stopu.

 

ACPA-Paper-Stories.jpg

Príbehy papera

Aký je prínos papiera v rámci komunikačnej kampane? Aký vplyv mala tlačová kampaň? (počet nových návštevníkov obchodu, počet registrácií atď...)

ACPA-design-for-Good.jpg

Dizajn pre dobrú vec

Od aktivistického dizajnu až po dizajn podporujúci environmentálne a spoločenské veci, dizajnéri pre dobrú vec by sa mali dostať do centra pozornosti.

ACPA-Print-ecxellence.jpg


Dokonalosť tlače

Okrem toho môže byť každému predloženému projektu udelená špeciálna cena Print Excellence. Všetky projekty budú hodnotené podľa rôznych kritérií vrátane úrovne tlače. Najlepšie hodnotené projekty budú po druhýkrát posúdené odborníkom na tlač, aby sa vybrali tie najnáročnejšie projekty, zmiešané s rôznymi efektmi tlače a s dokonalým prevedením.

1_rewards.jpg

2_Scotland.jpg

3_diner.jpg

4_partner.jpg

5_SM.jpg

6_TBI.jpg

7_mag.jpg

8_webinars.jpg

Porota

Získali sme odborníkov z rôznych oblastí polygrafie, od kreatívnych tlačiarov po odborníkov na branding alebo ESG, dizajnérov písiem alebo výrobcov razníc. Členovia poroty sa stretnú v polovici júna v Paríži.

 

ACPA-mosaic-jury.jpg

 

Odmeny

6 projektov z každej kategórie bude vybraných do finále a bude odmenených. Zatiaľ čo tlačiareň projektu získa poukážku v hodnote 400 € na produkty Hinderer + Mülich, dizajnér alebo agentúra získajú jednoročné predplatné Monotypefont.com v odhadovanej hodnote 500 € mesačne.


Finalisti budú počas leta zverejnení na sociálnych sieťach Antalis a tiež  budú uverejnení v tlačenom magazíne. Niektoré projekty dostanú možnosť zviditelniť sa v The Brand Identity a rozhovor s nimi bude uverejní na všetkých ich digitálnych platformách.

 

Pre šťastných víťazov

Víťazi získajú nielen hodnotné ocenenie, ktoré vlastnoručne vyrobila umelkyňa Maud Vantour, ale získajú aj rozhovor s The Brand Identity a ich projekt bude predstavený na všetkých ich platformách, ako aj na weboch a sociálnych sieťach Antalis.
Okrem toho si víťazi kategórie aplikácií užijú špičkovú večeru organizovanú spoločnosťou Antalis, na ktorej sa stretnú všetky zainteresované strany projektu (tlačiar, dizajnér, koncový používateľ), zatiaľ čo víťazi špeciálnej ceny budú mať možnosť zúčastniť sa 2-dňovej návštevy závodu Arjowiggins'.


Napokon, kreatívni tlačiari a dizajnéri budú mať tiež možnosť prezentovať seba a svoj projekt na všetkých kanáloch sociálnych médií Antalis.

 

Partneri a webináre

Spojili sme sa s poprednými partnermi v tomto odvetví, aby sme nielen posúdili predložené projekty, ale aj zorganizovali sériu webinárov o udržateľnosti. Od ekologického dizajnu až po výber inovatívnych riešení pre razenie a fóliu, naši partneri vás prevedú touto cestou k ekologickejšej tlači a projektom značky. Zorganizujeme aj školenie, ako čo najlepšie pripraviť projekt mikroražby.

  • EKODIZAJN TIPY OD ODBORNÍKOV (Monotyp a H+M s KURZ)
  • AKO NASTAVIŤ REŽIMNÝ PROJEKT (s H+M a tlačiarňou)
  • AKO SA STAŤ UDRŽATEĽNOU ZNAČKOU (s Positive Luxury)
ACPA-HM.jpg

Hinderer + Mühlich je popredným svetovým výrobcom razidiel (na horúcu razbu, razenie, mikroreliéfne razenie atď...) pre grafický priemysel.

Ich raznice zdobia papierové povrchy pri najvyšších nárokoch na dizajn a funkčnosť.

ACPA-monotype.jpg

Vďaka najväčšej zbierke ocenených typov písma, ako aj prístupu k najvyhľadávanejším zlievarňam a návrhárom písma na svete umožňuje Monotype Fonts kreatívnym profesionálom tráviť menej času administratívnou prácou a viac času navrhovaním zmysluplných zážitkov so značkou.

ACPA-Positive-Luxury.jpg

Positive Luxury urýchľuje úsilie luxusného priemyslu o udržateľnosť a udržuje svojich klientov pred kultúrnymi a ekonomickými zmenami. Umožňujú ich kolaboratívnej komunite značiek, dodávateľov a maloobchodníkov merať, riadiť a vykazovať svoj čistý pozitívny vplyv v rámci ukazovateľov ESG.

Zostaňte naladení a nezabudnite nás sledovať na Facebooku, Instagrame alebo Linkedine, aby ste nepremeškali webináre!

Ak chcete odoslať svoj projekt vytlačený na papieroch Antalis v rokoch 2021 a 2022, navštívte www.antaliscreativepowerawards.com

Nepremeškajte termín, 31. mája!