FAQ - Môj účet

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Vytvorenie účtu na webe antalis.sk je veľmi jednoduché - stačí kliknúť na odkaz „Prihlásiť“, na hlavnej stránke, následne zvoliť možnosť "Vytvoriť účet" a postupovať podľa pokynov. Ak už ste našim zákazníkom a máte pridelené svoje zákaznícke číslo, jeho zadaním sa proces sa proces značne zjednoduší.


Môžete tiež kontaktovať naše obchodné oddelenie a požiadať o asistenciu. 

 

Číslo vášho zákazníckeho účtu nájdete na rôznych dokumentoch Antalis, napríklad na faktúre.

Kliknite na tlačidlo „Prihlásiť“ v pravej hornej časti webových stránok.
 
Vyplňte svoje prihlasovacie údaje (email a heslo)
 
Potvrďte kliknutím na „Prihlásiť sa“.

Nové heslo získate kliknutím na odkaz "Zabudnuté heslo" v prihlasovacej sekcii stránky. Link na resetovanie hesla vám príde na váš email.

Ak si nepamätáte e-mailovú adresu použitú pri registrácii vášho účtu, kontaktujte zákaznícky servis.

Po prihlásení do svojho účtu kliknite na "Informácie o účte“ a zmeňte svoje údaje.

Po prihlásení do svojho účtu kliknite na "Informácie o účte“, následne "Zmeňte svoje prihlasovacie údaje".

Po prihlásení do svojho účtu kliknite na "Adresár a vytvorte, upravte alebo odstráňte svoju doručovaciu adresu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.