PO - PI, od 8:00 do 16:00 hod
Kontaktujte nás

FAQ - Moje objednávky

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Zadanie objednávky

  • Na webe prejdite do časti Produkty a potom ľahko vyberte a pridajte produkty do košíka.
  • Po prihlásení k účtu vytvorte zoznam obľúbených položiek, aby ste ušetrili čas pri preskupovanie rovnakých produktov v budúcich objednávkach.
  • Po prihlásení k účtu môžete tiež pristupovať k nedávnym objednávkam a nájsť odkazy v histórii online objednávok.
  • Ak poznáte odkazy na produkty, môžete prejsť priamo na "Objednať odkazom". Zadajte referencie a množstvo a kliknite na "Pridať do košíka".

1.  Ak poznáte referenčné číslo produktu, prejdite na odkaz "Rýchla objednávka" v hornej časti domovskej stránky e-shopu.
2.  Vložte referenčné číslo a množstvo produktu a kliknite na tlačidlo " Pridať do košíka" .
3.  Kliknite na " Objednať ."

Skontrolujte ešte raz referenčné číslo, ktoré ste zadali. Referenčné číslo produktu mohlo byť zmenené, preto odporúčame vyhľadávať podľa kľúčového slova alebo názvu pomocou nášho vyhľadávača. Môžete tiež kontaktovať svojho obchodného zástupcu.

Po zadaní online objednávky vám príde e-mail s potvrdením.
Ak ste tento e-mail neobdržali, kontaktujte prosím zákaznícky servis.

Akonáhle svoju objednávku potvrdíte, bude okamžite spracovaná a doručená do 24 až 72 hodín (podľa objednaných produktov). Objednávku už potom nebude možné upravovať alebo rušiť vo vašom osobnom účte. 
Pokiaľ si však prajete upraviť alebo zrušiť svoju online objednávku, kontaktujte nás čo najskôr prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106.

Nezabudnite nám uviesť číslo online objednávky, ktoré ste dostali e-mailom.

Proces schvaľovania môžete vytvoriť výberom poverených osôb vo vašom osobnom účte. Odporúčame, aby ste sa obrátili na náš zákaznícky servis, ktorý vám poradí, ako postupovať.

Platby kreditnou kartou nie sú momentálne podporované.

Prepojenie s vašim softvérom na správu objednávok

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

 

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

Tím podpory elektronického obchodu odporúča používať jeden z dvoch prehliadačov: Google Chrome alebo Firefox, v najaktuálnejšej verzii.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kliknite tu a použite náš kontaktný formulár, my sa vám v krátkej dobe ozveme.