PO - PI, od 8:00 do 16:00 hod
Kontaktujte nás

FAQ - Moje objednávky

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Zadanie objednávky

  • V eshope prejdite do časti Produkty a tam ľahko vyhľadajte, vyberte a pridajte produkty do košíka.
  • Po prihlásení si môžete vytvoriť zoznam obľúbených položiek, aby ste ušetrili čas pri vyhladávaní rovnakých produktov v budúcich objednávkach.
  • Po prihlásení tiež získate prístup k histórii svojich objednávok, ktoré potom môžete jednoducho zopakovať.
  • Ak poznáte kódy produktov. Zadajte referencie a množstvo a kliknite na "Pridať do košíka".

1.  Ak poznáte referenčné číslo produktu, prejdite na odkaz "Rýchla objednávka" v hornej časti domovskej stránky e-shopu.
2.  Vložte referenčné číslo a množstvo produktu a kliknite na tlačidlo " Pridať do košíka" .
3.  Kliknite na " Objednať ."

Pre istotu ešte raz referenčné číslo preverte - referenčné číslo produktu mohlo byť zmenené. V tomto prípade odporúčame použiť vyhľadávač a vyhľadávať produkty podľa kľúčového slova alebo názvu. Môžete tiež kontaktovať svojho obchodného zástupcu.

Po zadaní online objednávky vám príde e-mail s potvrdením.
Ak ste tento e-mail nedostali (skontrolujte pre istotu aj schránku nevyžiadanej pošty), kontaktujte prosím zákaznícky servis.

Akonáhle svoju objednávku potvrdíte, bude okamžite spracovaná a doručená do 24 až 72 hodín (podľa objednaných produktov). Objednávku už potom nebude možné upravovať alebo rušiť vo vašom osobnom účte. 
Pokiaľ si však prajete upraviť alebo zrušiť svoju online objednávku, kontaktujte nás čo najskôr prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106.

Nezabudnite nám uviesť číslo online objednávky, ktoré ste dostali e-mailom.

Proces schvaľovania môžete vytvoriť výberom poverených osôb vo vašom osobnom účte. Odporúčame, aby ste sa obrátili na náš zákaznícky servis, ktorý vám poradí, ako postupovať.

V našom e-shope antalis.sk máte možnosť vybrať si z dvoch spôsobov úhrady svojej objednávky. Okrem klasickej platby na faktúru, či zálohovú faktúru, môžete svoju objednávku zaplatiť aj platobnou kartou, prostredníctvom zabezpečeného platobného portálu.
 
Výhody platby kartou:
  • bezpečnosť
  • jednoduchosť
  • rýchlosť
 
Najmä v prípade platieb na zálohovú faktúru je limitujúcim faktorom doba, za ktorú je uhradená suma spracovaná bankou a pripísaná na náš účet. V prípade platieb online prebieha transakcie okamžite a tovar je pripravený na distribúciu hneď najbližším rozvozom.

Službu ePaymentu pre Antalis zaisťuje Ingenico, člen skupiny Wordline, európsky líder
v online platobných službách. Akceptujeme platobné karty spoločností Visa a Mastercard.
 

V prípade, kedy je objednávka rozdelená na viacero dodacích termínov, pričom aspoň jeden je viac ako 5 dní, platba kartou nie je možná. Je to spôsobené dobou povolenia na transakciu zo strany bankových inštitúcii (platnosť transakcie je 7 kalendárnych dní).

V prípade rozdelenia objednávky by teda položky s dobou dodania viac ako 7 dní neboli spracované, uhradené ani dodané.

Prepojenie s mojim softvérom na správu objednávok

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

 

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

Kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami prejde všetky možnosti.

Tím podpory elektronického obchodu odporúča používať jeden z dvoch prehliadačov: Google Chrome alebo Firefox, v najaktuálnejšej verzii.

 

Stiahnite si najnovšie verzie týchto webových prehľadávačov:

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.