Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky.
Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá. Náš zákaznícky servis je vám k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00.
Môžete nás kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
O možnosti vrátenia zakúpeného tovaru sa informujte u svojho obchodného zástupcu.
Bezprostredne po odhalení poškodenia ho zdokumentujte, zaistite vzorky (paletovy štítok, fotografie poškodenia, vzorky hárkov pred a po tlači,..) a kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami preberie ďalší postup riešenia reklamácie. Dokumentáciu reklamácie nám môžete zaslať aj prostredníctvom online formulára.
Proces riešenia reklamácie sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom.
Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.