FAQ - Zákaznícky a popredajný servis

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá. Náš zákaznícky servis je vám k dispozícii od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00.

 

Môžete nás kontaktovať niekoľkými spôsobmi:

O možnosti vrátenia zakúpeného tovaru sa informujte u svojho obchodného zástupcu.

Bezprostredne po odhalení poškodenia ho zdokumentujte, zaistite vzorky (paletovy štítok, fotografie poškodenia, vzorky hárkov pred a po tlači,..) a kontaktujte svojho obchodného zástupcu Antalis, ktorý s vami preberie ďalší postup riešenia reklamácie. Dokumentáciu reklamácie nám môžete zaslať aj prostredníctvom online formulára.

 

Proces riešenia reklamácie sa riadi Všeobecnými obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.