Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky.
Faktúra je vystavená po odoslaní tovaru a to buď na fakturačnú adresu zaregistrovanú vo vašom účte alebo elektronicky.
Všetky svoje faktúry máte k dispozícii aj online, v sekcii "Môj účet" v záložke "Profil - Faktúry a platby". Kliknutím na číslo objednávky si môžete faktúru otvoriť a stiahnuť alebo vytlačiť.
Antalis ponúka niekoľko spôsoby platby:
Každý spôsob úhrady má svoje plusy, mínusy a aj obmedzenia dostupnosti o ktorých sa dozviete viac v príslušnej sekcii FAQ, alebo kontaktujte naše zákaznícke centrum a požiadajte o konzultáciu.
Všetky svoje faktúry máte k dispozícii aj online, v sekcii "Môj účet" v záložke "Profil - Faktúry a platby". Kliknutím na číslo objednávky si môžete faktúru otvoriť a stiahnuť alebo vytlačiť.
Informácie o bankovom účte sú uvedené na faktúre, alebo o ne môžete požiadať na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.
Sadzobník poplatkov za podlimitné objednávky alebo nadštandrdné a neštandardné služby získate na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.
Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.