PO - PI, od 8:00 do 16:00 hod
Kontaktujte nás

FAQ - Moje faktúry

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Faktúry nájdete tiež v oblasti online klientov v časti Moje faktúry. Môžete si ich stiahnuť a vytlačiť priamo z počítača.

 

Antalis Slovensko momentálne akceptuje iba spôsoby platby prostredníctvom bankového prevodu, alebo priameho vkladu na účet.

Prejdite do oblasti "Môj účet" v sekcii "Moje faktúry", kde nájdete všetky svoje staršie i aktuálne faktúry.

Informácie o bankovom účte sú uvedené na faktúre, alebo o ne môžete požiadať na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.

Sadzobník poplatkov za podlimitné objednávky alebo nadštandrdné a neštandardné služby získate na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kliknite tu a použite náš kontaktný formulár, my sa vám v krátkej dobe ozveme.