FAQ - Moje faktúry

Nižšie nájdete detailné odpovede na najčastejšie kladené otázky. 

Faktúra je vystavená po odoslaní tovaru a to buď na fakturačnú adresu zaregistrovanú vo vašom účte alebo elektronicky.

Všetky svoje faktúry máte k dispozícii aj online, v sekcii "Môj účet" v záložke "Profil - Faktúry a platby"Kliknutím na číslo objednávky si môžete faktúru otvoriť a stiahnuť alebo vytlačiť.

 

Antalis ponúka niekoľko spôsoby platby:

  • prostredníctvom bankového prevodu, alebo priameho vkladu na účet.
  • úhradu online, platobnou kartou

 

Každý spôsob úhrady má svoje plusy, mínusy a aj obmedzenia dostupnosti o ktorých sa dozviete viac v príslušnej sekcii FAQ, alebo kontaktujte naše zákaznícke centrum a požiadajte o konzultáciu.

Všetky svoje faktúry máte k dispozícii aj online, v sekcii "Môj účet" v záložke "Profil - Faktúry a platby". Kliknutím na číslo objednávky si môžete faktúru otvoriť a stiahnuť alebo vytlačiť.

Informácie o bankovom účte sú uvedené na faktúre, alebo o ne môžete požiadať na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.

Sadzobník poplatkov za podlimitné objednávky alebo nadštandrdné a neštandardné služby získate na zákazníckom centre prostredníctvom emailu callcentrum@antalis.sk, alebo telefonicky na bezplatnej linke 0800 106 106, 0800 108 108.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Použite náš kontaktný formulár a my sa vám v krátkej dobe ozveme.